Sintesia PBL


Sintesia:

 Proiektu  honetan talde guztia lan ona egin du: Claudia informazioa bilatu du informazioa partekatu du eta abestiaren parte bat egin du. Naroa informazio geiena bilatu duena izan da galdera guztien erantzuna aurkitu ditu, Sakramentu bati buruzko in formazioa aurkitu du. Asierrek sakramentuei buruzko informazio gehiena bilatu du eta lan azpergarriena egin du informazio guztia word-era pasatu. Nik abestiaren letra egindut claudiaren laguntzarekin, abestia eta bideoa editatu dut eta orretarako nire lehengusuari laguntza eskatu diot eta tutorial antzeko bat egin dit. Aplikazioaren diseinua egin dut nahiz eta borratubein eta berriro egiten nuen.
Proiektu honetan ikasi dut laguntza eskatzea inoiz ez dagoela txarto beti zer odo zertan laguntzen dizuten, gainera aplikazio eta web  berria erabiltzen ikasi dut adibidez appipye edo soni vegas abestia editatzeko erabili nuela. Taldearentzat oso zaila zen azimilatzea aplikasioa bein eta berriro borratzea baina askenean ez zen hain txarto atera. Asko guztatu zait nola funtzionatu garen talde moduan zeren eta Asier eta nik oso ondo eramaten gara eta Naroa eta Claudia ere baina gutxitan hitz egiten dugu gure artean eta uste nuen lizkarrak egongo zirela baina ezoso ondo eraman gara askenean.

Comentarios