Asteko sarrera

5 Asteko sarrera


Gaur ezpero dugu egitea audioarekin lehenengoak izan ginenegiteko baina audioa berriz ez zegoen eta bitarten bezte talde bat egin zuen. Nik ez nintzen ego oso adi zeren eta audioarena konpontzen nengoen baina ahien alboan egonda ez zeukaten papelik ez ezer etaguztia tiroiez egin zuten hori bai apur bat altuago hitz egin behar zuten. Aurkezpenean word batean zeukaten desordenatuta eta hori ez zen atera oso ondo baina oso polita egin zuten. Gure txanda da audioa ez doa nik aurkezpena ipintzen ari naizenean nire taldekideak hasi diranik osourdiri jarri nahiz eta nire txanda heltzerakoan ez nahiz konturatu eta txarto atera zait lehenengo atala baina bigarrenean hobeto atera zait amaitzerakoan audioa badoa eta abestia klasekideei gustatu zaie askenean ondo atera da.


Comentarios